02:23:15
23 Μαρτίου 2011
Από ΕΝΩΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ Λίγες ημέρες πριν την επίσημη ανακοίνωση από το ΥΠΔΒΜΘ για το σχέδιο του αποκαλούμενου “Νέου Σχολείου”, στο οποίο καταργούνται τα μαθήματα της Πληροφορικής από το “Νέο Λύκειο”, δημοσιεύτηκε “ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΕΠΙ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΛΥΚΕΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ” που πραγματοποιήθηκε από ιδιωτική εταιρεία για λογαριασμό του ίδιου του ΥΠΔΒΜΘ (http://www.minedu.gov.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2365%3A20-03-11-ereyna-koinis-gnomis-gia-to-neo-lykeio&catid=80%3Adeltia-typoy&Itemid=806〈=el). Σκοπός της έρευνας αυτής, που συγχρηματοδοτήθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, είναι η “... αποτύπωση των απόψεων αλλά και της μέχρι σήμερα γνώσης και πληροφόρησης της κοινής γνώμης για την υφιστάμενη κατάσταση και προοπτική στη Λυκειακή Εκπαίδευση, τα προγράμματα που την υποστηρίζουν, τις ανάγκες και τις κρινόμενες ως αναγκαίες θεσμικές ή διοικητικές παρεμβάσεις.”. Στην έρευνα αυτή αποτυπώνεται με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο η άποψη της κοινωνίας για την αναγκαιότητα διδασκαλίας της Πληροφορικής στο Λύκειο, αφού το μάθημα της Πληροφορικής κατατάσσεται ως τέταρτο κατά σειρά προτίμησης ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ μάθημα, σε μια λίστα από 19 συνολικά μαθήματα. Η επιμονή του ΥΠΔΒΜΘ για την υλοποίηση των ολέθριων για την παιδεία και το μέλλον της χώρας σχεδιασμών του, με την πρωτοφανή επίδειξη αδιαλλαξίας και άρνησης διαλόγου τους τελευταίους 5 και πλέον μήνες (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=454) δεν έχει κανένα Παιδαγωγικό, Εκπαιδευτικό, Επιστημονικό αλλά και Κοινωνικό πλέον έρεισμα. Είναι ολοφάνερο ότι η σημερινή ηγεσία του ΥΠΔΒΜΘ είναι φορέας μιας πολιτικής που όχι μόνο βρίσκεται σε πλήρη αναντιστοιχία με τις παραγωγικές και οικονομικές ανάγκες της χώρας μας και με τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού, για τους μεγάλους εθνικούς στόχους που αφορούν την αξιοποίηση της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών (http://www.epe.org.gr/showarticle.jsp?articleid=433), αλλά είναι και σε πλήρη αναντιστοιχία και αδυνατεί να εκφράσει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της ίδιας της κοινωνίας μας. Η εκπαιδευτική κοινότητα έχει τοποθετηθεί, οι Επιστημονικές Ενώσεις Πληροφορικών έχουν εισηγηθεί και η Κοινωνία αποφάσισε. Η άμεση απόσυρση κάθε σχεδιασμού για την κατάργηση των μαθημάτων Πληροφορικής από το Λύκειο και η συνεργασία με τις Επιστημονικές Ενώσεις των Πληροφορικών, για την αναβάθμιση των μαθημάτων πληροφορικής και την επικαιροποίηση των προγραμμάτων σπουδών για να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις της Κοινωνίας της Γνώσης είναι η μοναδική αποδεκτή λύση.
Πυτζάμες: Άνεση και style μέσα στο σπίτι!
Η κούρσα των φαβορί για την κατάκτηση του Euro 2024
Πρέβεζα | Μια πόλη με νησιώτικη ατμόσφαιρα, η πριγκίπισσα του Αμβρακικού
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλιανίτη - Παξινός Ποιητής part3
Γiώργιος Βελλιανίτης Παξινός Ποιητής.......part2
Ομιλία Σπ. Κυριάκη για την επιστολική ψήφο
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλιανίτη - Παξινός Ποιητής
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλανίτη - Παξινός Ποιητής
Η Σταυροδοσια στον δήμο Πρέβεζας στο 80%
Ποιος είναι ο βασικός ιατρικός εξοπλισμός που πρέπει να έχουμε στο σπίτι και ποια τα οφέλη του
Ποιοι είναι οι τύποι ελλειπτικών και διαδρόμων γυμναστικής που μπορείτε να επιλέξετε!
Χτίσε τη γκαρνταρόμπα σου από την αρχή με διαχρονικά κομμάτια
Δημιουργία Μητρώου Μέσων Πληρωμών (POS) των επιχειρήσεων
Ποιες εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν στην αντικατάσταση της πλαστικής σακούλας;
Δώρα που μπορείς να βρεις στο βιβλιοπωλείο και θα θες να κρατήσεις για εσένα
Στο τέλος Νοεμβρίου θα παραδοθεί στην κυκλοφορία η Αμβρακία Οδός
Δώρα που μπορείς να βρεις στο βιβλιοπωλείο και θα θες να κρατήσεις για εσένα
Οι ξένες γλώσσες που αξίζει να μάθετε
Πόσο σημαντική είναι η επαγγελματική διακόσμηση του χώρου μας;