10:33:14
4-7-2012
Πρέβεζα
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Πρέβεζας καταγγέλλει τη μεθοδολογία της Διεύθυνσης ΔΕ Πρέβεζας σχετικά με την κατανομή των μαθητών των Δημοτικών σχολείων στα Γυμνάσια της πόλης.
Συγκεκριμένα, τα προηγούμενα χρόνια η διαδικασία αυτή – στο πνεύμα και του νόμου – γινόταν με βάση την χωροταξική κατανομή των μαθητών και σε συνεργασία με τους Διευθυντές των Γυμνασίων. Αν και υπήρξαν σχετικές συναντήσεις της Διευθύντριας ΔΕ με τους Γυμνασιάρχες, η πρώτη επέλεξε να ερμηνεύσει τη νομική επιταγή της λήψης τελικής απόφασης από την ίδια ως ευχέρειά της ν’ αποφασίζει ό,τι νομίζει! Συνεπώς, αποφάσισε απλά να κατανείμει/αναθέσει κατά σχολείο συγκεκριμένο αριθμό απολυτηρίων, έχοντας ως κριτήριο κάποιας μορφής λελογισμένα αναλογική κατανομή.
Όσο κι αν το τελευταίο ακούγεται λογικό, η αυθαίρετη αυτή κατανομή – ελλείψει, μάλιστα, σχετικού χωροταξικού χάρτη – οδηγεί σε καταστρατήγηση του προφανούς, σύμφωνου με το πνεύμα του νόμου και απαιτητού από τους γονείς των μαθητών, κριτηρίου της εγγύτητας της δηλωνόμενης κατοικίας σε σχολική μονάδα! Υπάρχουν πραγματικά παραδείγματα μαθητών που κατοικούν απέναντι από συγκεκριμένα Γυμνάσια, αλλά καλούνται να φοιτήσουν υποχρεωτικώς σε άλλο!
Στις σχετικές οχλήσεις των συναδέλφων Διευθυντών Γυμνασίων, των μελών του ΔΣ της ΕΛΜΕ, αλλά και των γονέων, η Διευθύντρια ΔΕ Πρέβεζας επέλεξε να κωφεύσει και να επιμείνει στις απόψεις της ασυζητητί.
Η Διευθύντρια, με αυτή την αυθαίρετη λογική και πρακτική, επιδιώκει αποκλειστικά τη δημιουργία σχολείων με όσο γίνεται λιγότερα αλλά πολυπληθέστερα τμήματα – ανεβάζοντας κατ’ αρχάς των αριθμό των μαθητών ανά τμήμα στον οριακό αριθμό των 25 – διατηρώντας ως βασικό στόχο την εξυπηρέτηση της λογικής των συγχωνεύσεων στα σχολεία της πόλης μας (με τη μείωση του αριθμού των τμημάτων ανά τάξη) και όχι το συμφέρον των μαθητών και των γονιών.
Η ΕΛΜΕ θεωρεί ότι αυτό δεν δικαιολογείται απο καμία παιδαγωγική αντίληψη αλλά αντιμετωπίζει το ζήτημα με καθαρά οικονομικίστικα κριτήρια. Θεωρούμε ότι, ειδικά σε περιόδους κρίσης και αυξημένης ανέχειας, η φροντίδα της διοίκησης της Εκπαίδευσης θα έπρεπε να είναι η επαρκέστερη, ευχερέστερη και αποτελεσματικότερη παροχή δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης, κάτι που εμφανώς δεν εξυπηρετούν οι λογικές και οι μέθοδοι της Διεύθυνσης ΔΕ Πρέβεζας στην παρούσα φάση!
Απ’ αυτή την κατάσταση οι μόνοι ζημιωμένοι είναι οι μαθητές. Οι γονείς δεν πρέπει να πληρώσουν τις αυθαιρεσίες και ελλείψεις του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού!
Να μην επιτρέψουμε στην εφαρμογή των παραπάνω ρυθμίσεων!
Οι εκπαιδευτικοί, οι συμπολίτες και γονείς, να παλέψουμε μαζί για μείωση των μαθητών ανά τμήμα – όπως επιβάλλουν οι σύγχρονες παιδαγωγικές μελέτες και ανάγκες!
Να μην επιτρέψουμε την άσκοπη μετακίνηση των μαθητών μόνο και μόνο για να υλοποιηθεί ο στόχος μείωσης των τμημάτων!
Να λυθούν άμεσα τα προβλήματα με τη μεταφορά μαθητών στα σχολεία!
Μέτωπο γονιών και εκπαιδευτικών για μια σύγχρονη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία!
Εκ μέρους του ΔΣ της ΕΛΜΕ Πρέβεζας
Πυτζάμες: Άνεση και style μέσα στο σπίτι!
Η κούρσα των φαβορί για την κατάκτηση του Euro 2024
Πρέβεζα | Μια πόλη με νησιώτικη ατμόσφαιρα, η πριγκίπισσα του Αμβρακικού
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλιανίτη - Παξινός Ποιητής part3
Γiώργιος Βελλιανίτης Παξινός Ποιητής.......part2
Ομιλία Σπ. Κυριάκη για την επιστολική ψήφο
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλιανίτη - Παξινός Ποιητής
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλανίτη - Παξινός Ποιητής
Η Σταυροδοσια στον δήμο Πρέβεζας στο 80%
Ποιος είναι ο βασικός ιατρικός εξοπλισμός που πρέπει να έχουμε στο σπίτι και ποια τα οφέλη του
Ποιοι είναι οι τύποι ελλειπτικών και διαδρόμων γυμναστικής που μπορείτε να επιλέξετε!
Χτίσε τη γκαρνταρόμπα σου από την αρχή με διαχρονικά κομμάτια
Δημιουργία Μητρώου Μέσων Πληρωμών (POS) των επιχειρήσεων
Ποιες εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν στην αντικατάσταση της πλαστικής σακούλας;
Δώρα που μπορείς να βρεις στο βιβλιοπωλείο και θα θες να κρατήσεις για εσένα
Στο τέλος Νοεμβρίου θα παραδοθεί στην κυκλοφορία η Αμβρακία Οδός
Δώρα που μπορείς να βρεις στο βιβλιοπωλείο και θα θες να κρατήσεις για εσένα
Οι ξένες γλώσσες που αξίζει να μάθετε
Πόσο σημαντική είναι η επαγγελματική διακόσμηση του χώρου μας;