ΩΡΑ
17:05
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
27-10-2020
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Ελλάδα



Google ή Facebook: ποια διαφήμιση είναι πιο αποτελεσματική;






Google ή Facebook: ποια διαφήμιση είναι πιο αποτελεσματική;

 

Το στρατηγικό δίλημμα ανάμεσα σε Google και Facebook απασχολεί κάθε διαφημιζόμενο επιχειρηματία όταν εισάγει το κατάστημά του για πρώτη φορά στον κόσμο του digital marketing.

 

Η διαφήμιση Google και η διαφήμιση Facebook θεωρούνται οι πιο αποτελεσματικοί τρόποι προβολής και προώθησης χάρη στις προηγμένες διαφημιστικές πλατφόρμες που διαθέτουν τα δύο μέσα, που προσφέρουν ακρίβεια στην στόχευση και μεγαλύτερο ROI (απόδοση της επένδυσης).

 

Αν επιδιώκετε να διαφημίσετε την φυσική επιχείρησή σας ή και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα προκειμένου να αυξήσετε τους πελάτες, τις πωλήσεις και κατ’ επέκταση, τα κέρδη σας, δείτε παρακάτω όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για την ψηφιακή διαφήμιση στη Google και το Facebook.

 

Τι πρέπει να ξέρετε για τη διαφήμιση στη Google

 

H Google συνιστά τη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης του κόσμου, με το 87% των χρηστών του Διαδικτύου παγκοσμίως να την προτιμούν έναντι των υπολοίπων.

 

Διαθέτει δε, μια πολύ εξειδικευμένη πλατφόρμα διαφημίσεων η οποία συνδράμει αποτελεσματικά στην προβολή του brand σας και στην προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας σε χρήστες βάσει στόχευσης.

 

Το κόστος της διαφήμισης προκαθορίζεται από τον διαφημιζόμενο ανάλογα τις ανάγκες και τους στόχους του, ενώ το βασικό μοντέλο πληρωμής είναι το PPC (Pay Per Click).

 

Αυτό σημαίνει ότι θα κληθείτε να πληρώσετε για τις διαφημίσεις στη Google μόνο αν κάποιος χρήστης κάνει click πάνω στη διαφήμισή σας.

 

Ορισμένες φορές βέβαια, μπορεί η χρέωση να γίνει ανάλογα με τις προβολές της διαφήμισής σας και όχι με το click.

 

Σε κάθε περίπτωση, οι διαφημίσεις εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης των χρηστών όταν ψάχνουν στη Google κάτι σχετικό με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

 

Τι χρειάζεται να γνωρίζετε για τη διαφήμιση στο Facebook

 

To Facebook αποτελεί το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς συγκεντρώνει 2.7 δισεκατομμύρια χρήστες.

 

Όπως γίνεται αντιληπτό, οι διαφημίσεις στο Facebook αναδεικνύονται ως εξαιρετικά προσοδοφόρες καθώς οι δυνητικοί πελάτες σας, είτε σας ενδιαφέρει το εγχώριο καταναλωτικό κοινό είτε το παγκόσμιο, βρίσκονται κυριολεκτικά «εκεί».

 

Με τη διαφήμιση στο Facebook έχετε τη δυνατότητα ως διαφημιζόμενος να επιλέξετε το κοινό στο οποίο θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας, με βάση ποικίλα χαρακτηριστικά, όπως συμβαίνει και στη διαφημιστική πλατφόρμα της Google. Τα κριτήρια μπορεί να είναι η δραστηριότητα των χρηστών στο περιβάλλον του Facebook αλλά και έξω από αυτό, τα δημογραφικά στοιχεία, τα ενδιαφέροντά τους και λοιπά.

 

Η χρέωση για τη διαφήμιση στο Facebook πάλι μπορεί να διενεργείται με το μοντέλο PPC, εφόσον υποστηρίζει το διαθέσιμο budget και προάγει τους στόχους του επιχειρηματία.

 

Σε κάθε περίπτωση, ο διαφημιζόμενος δεν καταναλώνει περισσότερα χρήματα για διαφήμιση από όσο αρχικά υπολογίζει. 

 

Google ή Facebook: πού να κάνετε τις διαφημίσεις σας

 

Η διαφήμιση στη Google και η διαφήμιση στο Facebook συνιστούν δύο εξίσου ισχυρούς τρόπους για να διαφημίσετε διαδικτυακά την επαγγελματική σας δραστηριότητα.

 

Τόσο η Google όσο και η εταιρεία του Facebook καταφέρνουν να φέρνουν νέους πελάτες στους διαφημιζόμενους, conversions που κάθε επιχείρηση έχει ανάγκη αλλά και brand awareness.

 

Επομένως, μία στρατηγική που αξιοποιεί και το Google και το Facebook για το digital marketing της δουλειάς σας μπορεί να είναι ιδανική!

 

Φυσικά, αναλόγως το κοινό που στοχεύετε, μπορεί να σας συμφέρει από άποψη στρατηγικής ή και από οικονομική σκοπιά να εστιάσετε λίγο περισσότερο στη μία ή την άλλη επιλογή.

|






Ροή Ειδήεων

09:42 | Πρέβεζα
Silver Alert για τον εντοπισμό του 47χρονου από την Πρέβεζα


03:40 | Αθλητικά
Θρησκεία για πολλούς ποδοσφαιρόφιλους


20:05 | Πρέβεζα
Με ευθύνη της περιφέρειας Ηπείρου συνεχίζεται η οδική απομόνωση της Πρέβεζας


19:44 | Πολιτική
Τηλεδιάσκεψη για την παρουσίαση της τελικής Έκθεσης του Σχεδίου Ανάπτυξης για την Ελληνική Οικονομία


17:38 | Πρεβεζα
Αναστολή λειτουργίας του Υπ/τος της ΔΕΗ στην Πρέβεζα λόγω κρούσματος Covid-19


08:15 | Πρέβεζα
Ο Δήμος Πρέβεζας στη ψηφιακή πλατφόρμα ποδηλατικού τουρισμού Biketify


20:05 | Πρέβεζα
Mοριακά τεστ σε 63 εργαζόμενους του Δήμου Πρέβεζας


10:07 | Ελλάδα
Πέθανε ο επικεφαλής της εταιρείας δολοφόνων


09:32 | Πρέβεζα
Αφιερωμένο στους ασυνείδητους ...


08:15 | Πρέβεζα
Στην συχνότητα της ΕΡΤ 3 ο Αμβρακικός Κόλπος


21:14 | Ελλάδα
1.698 νέα κρούσματα, 71 θάνατοι, στους 392 οι διασωληνωμένοι - Η γεωγραφική κατανομή


21:14 | Ελλάδα
Ο χάρτης του κορωνοϊού σε Ελλάδα


21:14 | Life&Style
Ολοκληρωμένη προστασία με οικονομικά ασφάλιστρα!


20:50 | Ελλάδα
Απαγόρευση κυκλοφορίας σε όλη τη χώρα από τις 9 εως 5 - Κλειστά take away από τις 20:30 κανονικά τα delivery


20:12 | Πρέβεζα
Εν μέσω καραντίνας ο εμπορικός σύλλογος καλεί τα μέλη του σε παράσταση διαμαρτυρίας στην ΔΟΥ Πρέβεζας