ΩΡΑ
13:25
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
26-10-2020
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Life&Style



Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου






 

Η αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου είναι δαιδαλώδης, με πολλά μικρά και απάτητα μονοπάτια που μπορεί να μας οδηγήσουν σε αδιέξοδο. Σίγουρα υπάρχουν έντιμοι πωλητές και καλά μαγαζιά που σέβονται τον πελάτη και τον αγοραστή, προσφέροντας αυτοκίνητα που πληρούν τις προδιαγραφές που αναγράφουν στις αγγελίες τους.

Αρχικά πριν την έρευνα θα πρέπει να έχουμε καθορίσει τους στόχους μας. Σύμφωνα με τις ανάγκες μας και τις ορέξεις μας αν θέλετε, αφού και αυτό μπαίνει στην εξίσωση αγοράς ενός αυτοκίνητου. Έτσι, θα πρέπει να έχουμε επιλέξει τον τύπο του αυτοκινήτου, το μέγεθος του αμαξώματος, τα κυβικά του κινητήρα και φυσικά τα χρήματα που είμαστε διατεθειμένοι να δώσουμε.

Καλό είναι να ξέρουμε τι θέλουμε πριν φτάσουμε σε κάποιο κατάστημα ή πριν καν ξεκινήσουμε να ψάχνουμε αγγελίες. Θα μας γλιτώσει χρόνο και χρήμα και θα κάνει την απόφασή μας πιο εύκολη. Έτσι, δεν θα λοξοδρομήσουμε, από κάποιον καλό πωλητή που θα μας πλασάρει ένα όμορφο καλογυαλισμένο αυτοκίνητο, που όμως δεν είναι αυτό που θέλουμε.

Για παράδειγμα δεν μπορεί να θέλουμε ένα οικογενειακό και να καταλήξουμε με ένα roadster γιατί ήταν το απωθημένο των παιδικών μας χρόνων και το βρήκαμε ευκαιρία τώρα. Ούτε φυσικά να δούμε ως ευκαιρία ένα SUV ή τετρακίνητο πολλών ετών μεγάλου κυβισμού που είναι διαθέσιμο σε χαμηλή τιμή, γιατί απλά δεν έχει εμπορικό ενδιαφέρον πλέον ή και κατ’ επέκταση μελλοντική μεταπολιτική αξία.

Ότι λάμπει δεν είναι απαραίτητα χρυσός. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να έχουμε καλά στο μυαλό μας όταν αναζητούμε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Μπορεί ένα καλογυαλισμένο αυτοκίνητο να τραβάει το βλέμμα και δικαιολογημένα, αλλά δεν είναι απαραίτητα και καλό. Πρέπει να επιθεωρήσουμε προσεκτικά το αυτοκίνητο κάτω από τη λάμψη του.

Αρχικά, ο πρώτος έλεγχος μπορεί να γίνει οπτικά και από εμάς. Εδώ είναι και που εστιάζουμε σε αυτό το θέμα. Μπορούμε λοιπόν να δούμε αν οι λαμαρίνες είναι ίσιες χωρίς να είμαστε ειδικοί. Επίσης μπορούμε να διακρίνουμε αν υπάρχουν διαφορετικές αποχρώσεις στη βαφή του αυτοκινήτου. Γεγονός που μεταφράζεται σε βάψιμο και κατ’ επέκταση σε κάποιο χτύπημα αν όχι τρακάρισμα.

Όσον αφορά το εξωτερικό, θα πρέπει να δούμε και τα ελαστικά τα οποία είναι ένα μεγάλο έξοδο από μόνα τους, ενώ μαρτυρούν και πιθανές βλάβες σε άλλα σημεία του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, αν τα ελαστικά είναι φθαρμένα από τη μία πλευρά, εξωτερική ή εσωτερική, ίσως υπάρχει πρόβλημα στην ευθυγράμμιση ή ακόμα χειρότερα στην ανάρτηση. Σε αυτή την περίπτωση, εκτός από τα ελαστικά θα χρειαστεί να κάνουμε ακόμα μια δαπανηρή επισκευή, αυτή της ανάρτησης.

Μπορούμε επιπλέον να επιθεωρήσουμε το εσωτερικό του αυτοκινήτου για να δούμε σε τι κατάσταση βρίσκεται. Σίγουρα η κατάσταση του εσωτερικού μπορεί να μας δώσει μια εικόνα των χιλιομέτρων και της χρήσης που έχει γίνει. Για παράδειγμα, ένα αυτοκίνητο λίγων ετών και με λίγα (θεωρητικά) χιλιόμετρα, δεν μπορεί να έχει φθαρμένα λαστιχάκια στα πεντάλ, ούτε να έχει έντονες φθορές στο λεβιεδάκι, τα καθίσματα ή ακόμα και στις μοκέτες.

Στην περίπτωση που δούμε φθορές -έντονες- σε αυτά τα σημεία ή και κάπου αλλού, θα πρέπει να υποψιαστούμε ότι τα χιλιόμετρα που δηλώνει ο πωλητής, ιδιοκτήτης ή έμπορος, δεν είναι τόσο λίγα όσο δηλώνει. Αφού η πολύωρη καθημερινά χρήση συνοδεύεται και από φθορές, όπως είναι φυσικό. Μπορεί τα έτη να είναι λίγα, αλλά τα χιλιόμετρα να είναι πολλά. Και αυτό σίγουρα μεταφράζεται σε φθορές που θα επιβαρύνουν το πορτοφόλι μας στη συνέχεια, αφού θα χρειαστεί να τις επισκευάσουμε.

Αν από την άλλη το αυτοκίνητο είναι αυτό που έχουμε στο μυαλό μας και πληροί τις προδιαγραφές που έχουμε στο μυαλό μας, τότε θα μπορούσαμε να διαπραγματευτούμε μια καλύτερη τιμή, προκειμένου να κάνουμε τις επισκευές ή σε άλλη περίπτωση να ζητήσουμε από τον πωλητή να κάνει ο ίδιος τις επισκευές.

Από εκεί και πέρα, μετά τον οπτικό έλεγχο που θα έχουμε πραγματοποιήσει, θα πρέπει να αναζητήσουμε το αρχείο του αυτοκίνητου που θέλουμε να αγοράσουμε. Το ιστορικό του δηλαδή, ξεκινώντας από την άδεια κυκλοφορίας και την ημερομηνία που ταξινομήθηκε. Φυσικά θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη βάση στον αριθμό πλαισίου, αφού αυτή είναι η ταυτότητα του αυτοκινήτου. Αν δούμε ότι είναι αλλοιωμένος, αυτό δεν είναι καλό σημάδι και τότε θα πρέπει να στραφούμε σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο.

 

 

 

 

|






Ροή Ειδήεων

19:44 | Πολιτική
Τηλεδιάσκεψη για την παρουσίαση της τελικής Έκθεσης του Σχεδίου Ανάπτυξης για την Ελληνική Οικονομία


17:38 | Πρεβεζα
Αναστολή λειτουργίας του Υπ/τος της ΔΕΗ στην Πρέβεζα λόγω κρούσματος Covid-19


08:15 | Πρέβεζα
Ο Δήμος Πρέβεζας στη ψηφιακή πλατφόρμα ποδηλατικού τουρισμού Biketify


20:05 | Πρέβεζα
Mοριακά τεστ σε 63 εργαζόμενους του Δήμου Πρέβεζας


10:07 | Ελλάδα
Πέθανε ο επικεφαλής της εταιρείας δολοφόνων


09:32 | Πρέβεζα
Αφιερωμένο στους ασυνείδητους ...


08:15 | Πρέβεζα
Στην συχνότητα της ΕΡΤ 3 ο Αμβρακικός Κόλπος


21:14 | Ελλάδα
1.698 νέα κρούσματα, 71 θάνατοι, στους 392 οι διασωληνωμένοι - Η γεωγραφική κατανομή


21:14 | Ελλάδα
Ο χάρτης του κορωνοϊού σε Ελλάδα


21:14 | Life&Style
Ολοκληρωμένη προστασία με οικονομικά ασφάλιστρα!


20:50 | Ελλάδα
Απαγόρευση κυκλοφορίας σε όλη τη χώρα από τις 9 εως 5 - Κλειστά take away από τις 20:30 κανονικά τα delivery


20:12 | Πρέβεζα
Εν μέσω καραντίνας ο εμπορικός σύλλογος καλεί τα μέλη του σε παράσταση διαμαρτυρίας στην ΔΟΥ Πρέβεζας


13:45 | Πρέβεζα
Προέκυψαν οι ανάδοχοι μηχανικοί στο Open Mall της Πρέβεζας


13:22 | Πρέβεζα
Επιστολή Ιωάν. Μπούρη στον Πρωθυπουργό


14:39 | Κόσμος
Aποτελεσματικό κατά 90% ανακοίνωσε η Pfizer για το εμβόλιο της