ΩΡΑ
21:20
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
30-4-2018
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Life&Style



Πώς να διαφημίσετε αποτελεσματικά το e-shop σας






 

Ο μεγάλος ανταγωνισμός στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις σε περίοδο κρίσης εντείνει την ανάγκη για την αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων marketing.

 

Γι αυτό ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο από τους διαφημιστικούς προϋπολογισμούς των μεγάλων εταιρειών οδηγείται -μεταξύ άλλων- στη διαφημισηadwords.

 

Αν είστε επιχειρηματίας και έχετε επεκτείνει τη δραστηριότητά σας στο Διαδίκτυο, δείτε για ποιους λόγους προτείνεται να αξιοποιήσετε τις πλέον σύγχρονες μεθόδους marketing.  

 

Πώς το e-shop μπορεί διαφημιστεί με το Adwords

 

Το Google Adwords είναι η υπηρεσία online διαφήμισης της Google, η οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής και στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια.

 

Πώς λειτουργεί; Δημιουργείτε στο AdWords διαφημίσεις με βάση λέξεις - κλειδιά, που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google ή σε ιστοσελίδες που σχετίζονται με τη Google (όπως το YouTube) και στο Δίκτυο Προβολής της Google.

 

Στόχος είναι να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των χρηστών της μηχανής αναζήτησης Google να κάνουν κλικ στη διαφήμιση και να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας.

 

Όταν κάποιος χρήστης «πατήσει» τον σύνδεσμο της διαφήμισή σας, καταβάλλετε ένα αντίτιμο στη Google (Pay-Per-Click), που προκύπτει μέσα από τη μέθοδο της δημοπρασίας.

 

Εφόσον ο χρήστης έχει κάνει κλικ στη διαφήμιση, οδηγείται σε μια σελίδα προορισμού που έχετε ορίσει η οποία σχετίζεται άμεσα με το μήνυμα της διαφήμισης και τις λέξεις κλειδιά που έχετε ορίσει ως κριτήρια.

 

Πρόκειται για τον πιο αποδοτικό έως τώρα τρόπο διαφήμισης που εφαρμόζουν επιχειρήσεις και εταιρείες ανεξαρτήτως μεγέθους παγκοσμίως.

 

Γιατί να προτιμήσετε τη διαφήμιση στο Διαδίκτυο

 

Η διαφήμιση στο ;Internet προτιμάται όλο και περισσότερο διότι η απόδοσή της είναι μετρήσιμη.

 

Ο επιχειρηματίας που δημιουργεί τις διαφημίσεις, είτε ο ειδικός που έχει αναλάβει να κάνει αυτή την εργασία, μπορεί να αξιολογεί την αποτελεσματικότητα της κάθε διαφήμισης

ώστε:

- να ενισχύει εκείνες που προσελκύουν νέους πελάτες και αυξάνουν τις πωλήσεις και

- να επαναπροσδιορίζει όσες δεν επιτυγχάνουν τους επιχειρηματικούς στόχους.

 

Ο διαφημιζόμενος έχει τη δυνατότητα περισσότερο από ποτέ άλλοτε να εντοπίζει στο παγκόσμιο «χωριό» του Διαδικτύου τους δυνητικούς πελάτες του.

 

Τα εργαλεία υψηλής στόχευσης που προσφέρονται από τη διαφημιστική πλατφόρμα της Google bohuo;yn στην επιλεκτική προβολή των διαφημίσεων και στον περιορισμό των εξόδων.

 

Το κόστος άλλωστε της διαφημιστικής προβολής είναι απόλυτα ελεγχόμενο και δεν υπερβαίνει τα ανώτατα όρια που τίθενται από τον επιχειρηματία.

 

|



Ροή Ειδήεων

22:23 | Πολιτική
ΛΑΕ: Καταγγέλλει νοθεία στην εκλογική διαδικασία στο Λονδίνο


11:33 | Life&Style
Η Mercedes επενδύει στα compact


11:24 | Ελλάδα
Πώς μπορείτε να κάνετε διαφήμιση με μικρότερο κόστος


22:59 | Πρέβεζα
Συγκέντρωση νίκης για τον Νίκο Γεωργάκο και τον ''Δήμο της καρδιάς μας!''


16:27 | Πρέβεζα
Πολύκαρπος Χαλκίδης ''δεν θέλουμε αλλο την Πρέβεζα στη θέση της παρακμής''


16:27 | Πρέβεζα
Νότια Ήπειρος και πολυκεντρικότητα (του Χρήστου Κοτσίνη)


15:38 | Πρέβεζα
Όχι άλλες τέτοιες εικόνες για το Κανάλι και τα χωριά της Πρέβεζας


13:58 | Κόσμος
Βρετανία: Παραιτήθηκε με κλάματα η Τερέζα Μέι


10:56 | Life&Style
Κρυολιπόλυση: γιατί είναι τόσο δημοφιλής;


09:48 | Πρέβεζα
Μαζική και δυναμική η ομιλία του Ν. Γεωργάκου στον Λούρο.


13:48 | Ήπειρος
Γ. Ζάψας: Την Κυριακή με την ψήφο σας κάνουμε το πρώτο βήμα για μια νέα αρχή...


10:42 | Πρέβεζα
Στράτος Ιωάννου: Κυριακή 26 Μαΐου ψηφίζουμε με αυτοδιοικητικά κριτήρια


09:45 | Πρέβεζα
Το 17ο Preveza Jazz Festival είναι εδώ !


09:34 | Πρέβεζα
Μήνυμα του υποψηφίου περιφερειακού συμβούλου Κώτση Δημήτρη


01:01 | Πρέβεζα
Μεγάλη συγκέντρωση Γεωργάκου στο Κανάλι


15:44 | Κόσμος
Ηφαιστειακό βουνό 800 μέτρων εμφανίστηκε ξαφνικά στον Ινδικό Ωκεανό