ΩΡΑ
14:45:45
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
5-3-2013
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Ελλάδα



Οι Έλληνες καταναλωτές κάνουν έξυπνες αγορές, συγκρίνοντας περισσότερο προϊόντα/υπηρεσίες


ΠΕΛΜΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2023 🌟 Ανακάλυψε Μοναδικά σχέδια στις καλύτερες τιμές!

 





Οι Έλληνες καταναλωτές κάνουν έξυπνες αγορές, συγκρίνοντας περισσότερο προϊόντα/υπηρεσίες, µε δυνατότητα εξοικονόµησης έως και 40% στις αγορές από τα σουπερ-µάρκετ.

Τα στοιχεία της πρόσφατης πανελλήνιας Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), µε δείγµα 2.000 κατανα δείχνουν ότι οι Έλληνες στην προσπάθεια τους να διαδικασία εντατικότερης αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιµών παρέχουν τα σουπερ-µάρκετ στην Ελλάδα.

Οι καταναλωτές πλέον συγκρίνουν όχι µόνο τιµές ανάµεσα σε διαφορετικά προϊόντα, αλλά και ανάµεσα σε διαφορετικά καταστήµατα και σηµεία πώλησης προκειµένου να εξοικονοµήσουν χρήµατα επισκέπτονται περισσότερα από ένα καταστήµατα σουπερµάρκετ σε σχέση µε την περίοδο πριν την κρίση προκειµένου να συγκρίνουν και επιτύ και προσφορές (σχήµα 1).

Παράλληλα 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι συγκρίνουν περισσότερο τις τιµές ανάµεσα σε διαφορετικά προϊόντα φαίνονται να γίνονται πιο προσεκτικοί και πιο κριτικοί σε σχέση µε το παρελθόν.


 Με βάση αυτές τις καταναλωτικές συνήθειες αναδεικνύεται το σηµείο/κανάλι πώλησης όπου συγκεντρώνονται µεγάλος αριθµός προϊόντων, δίνοντας τη δυνατότητα στον καταναλωτή να συγκρίνει διαφορετικές τιµές και ποιότητες προϊόντων. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 80% των καταναλωτών θεωρεί ότι στο σουπερ µάρκετ έχει τη δυνατότητα να συγκρίνει και να επιλέξει ανάµεσα σε πολλά και διαφορετικά προϊόντα (διαφορετικές µάρκες, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, διαφορετικές ποικιλίες προϊόντων, διαφορετικές τιµές, διαφορετικές συσκευασίες, διαφορετικές χώρες κλπ).

Η επεξεργασία των στοιχείων τιµών που παρέχει το παρατηρητήριο τιµών e-prices, των µεγάλων αλυσίδων σουπερ µάρκετ του Υπουργείου Ανάπτυξης από το ΙΕΛΚΑ, επιβεβαιώνουν αυτή την εικόνα. Τα στοιχεία του πίνακα 1 αφορούν το σύνολο του 2012 και παρουσιάζουν το εύρος των τιµών συγκρίνοντας την µέση τιµή της κατηγορίας, τον µέσο όρο των δύο ελάχιστων τιµών και τον µέσο όρο των δύο µέγιστων τιµών. Όπως δείχνουν τα αποτελέσµατα για το σύνολο των 155 προϊόντων από 26 κατηγορίες, τα προϊόντα αυτά µπορούν να αγοραστούν σε ένα εύρος της τάξης του 50% ανάλογα µε τις επιλογές που θα κάνει ο καταναλωτής.



ielka

|






Ροή Ειδήεων

12:10 | Life&Style
Πυτζάμες: Άνεση και style μέσα στο σπίτι!


19:30 | Αθλητικά
Η κούρσα των φαβορί για την κατάκτηση του Euro 2024


10:52 | Πρέβεζα
Πρέβεζα | Μια πόλη με νησιώτικη ατμόσφαιρα, η πριγκίπισσα του Αμβρακικού


19:30 | Ελλάδα
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλιανίτη - Παξινός Ποιητής part3


11:00 | Ελλάδα
Γiώργιος Βελλιανίτης Παξινός Ποιητής.......part2


09:41 | Πρέβεζα
Ομιλία Σπ. Κυριάκη για την επιστολική ψήφο


09:41 | Ελλάδα
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλιανίτη - Παξινός Ποιητής


09:41 | Ελλάδα
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλανίτη - Παξινός Ποιητής


09:41 | Πρέβεζα
Η Σταυροδοσια στον δήμο Πρέβεζας στο 80%


11:44 | Υγεία
Ποιος είναι ο βασικός ιατρικός εξοπλισμός που πρέπει να έχουμε στο σπίτι και ποια τα οφέλη του


18:17 | Ελλάδα
Ποιοι είναι οι τύποι ελλειπτικών και διαδρόμων γυμναστικής που μπορείτε να επιλέξετε!


17:45 | Life&Style
Χτίσε τη γκαρνταρόμπα σου από την αρχή με διαχρονικά κομμάτια


13:05 | Ελλάδα
Δημιουργία Μητρώου Μέσων Πληρωμών (POS) των επιχειρήσεων


13:01 | Ελλάδα
Ποιες εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν στην αντικατάσταση της πλαστικής σακούλας;


20:50 | Life&Style
Δώρα που μπορείς να βρεις στο βιβλιοπωλείο και θα θες να κρατήσεις για εσένα