14:45:45
5-3-2013
Ελλάδα
Οι Έλληνες καταναλωτές κάνουν έξυπνες αγορές, συγκρίνοντας περισσότερο προϊόντα/υπηρεσίες, µε δυνατότητα εξοικονόµησης έως και 40% στις αγορές από τα σουπερ-µάρκετ.
Τα στοιχεία της πρόσφατης πανελλήνιας Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), µε δείγµα 2.000 κατανα δείχνουν ότι οι Έλληνες στην προσπάθεια τους να διαδικασία εντατικότερης αναζήτησης προϊόντων και σύγκρισης τιµών παρέχουν τα σουπερ-µάρκετ στην Ελλάδα.
Οι καταναλωτές πλέον συγκρίνουν όχι µόνο τιµές ανάµεσα σε διαφορετικά προϊόντα, αλλά και ανάµεσα σε διαφορετικά καταστήµατα και σηµεία πώλησης προκειµένου να εξοικονοµήσουν χρήµατα επισκέπτονται περισσότερα από ένα καταστήµατα σουπερµάρκετ σε σχέση µε την περίοδο πριν την κρίση προκειµένου να συγκρίνουν και επιτύ και προσφορές (σχήµα 1).
Παράλληλα 6 στους 10 καταναλωτές δηλώνουν ότι συγκρίνουν περισσότερο τις τιµές ανάµεσα σε διαφορετικά προϊόντα φαίνονται να γίνονται πιο προσεκτικοί και πιο κριτικοί σε σχέση µε το παρελθόν.
Με βάση αυτές τις καταναλωτικές συνήθειες αναδεικνύεται το σηµείο/κανάλι πώλησης όπου συγκεντρώνονται µεγάλος αριθµός προϊόντων, δίνοντας τη δυνατότητα στον καταναλωτή να συγκρίνει διαφορετικές τιµές και ποιότητες προϊόντων. Χαρακτηριστικό είναι ότι το 80% των καταναλωτών θεωρεί ότι στο σουπερ µάρκετ έχει τη δυνατότητα να συγκρίνει και να επιλέξει ανάµεσα σε πολλά και διαφορετικά προϊόντα (διαφορετικές µάρκες, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, διαφορετικές ποικιλίες προϊόντων, διαφορετικές τιµές, διαφορετικές συσκευασίες, διαφορετικές χώρες κλπ).
Η επεξεργασία των στοιχείων τιµών που παρέχει το παρατηρητήριο τιµών e-prices, των µεγάλων αλυσίδων σουπερ µάρκετ του Υπουργείου Ανάπτυξης από το ΙΕΛΚΑ, επιβεβαιώνουν αυτή την εικόνα. Τα στοιχεία του πίνακα 1 αφορούν το σύνολο του 2012 και παρουσιάζουν το εύρος των τιµών συγκρίνοντας την µέση τιµή της κατηγορίας, τον µέσο όρο των δύο ελάχιστων τιµών και τον µέσο όρο των δύο µέγιστων τιµών. Όπως δείχνουν τα αποτελέσµατα για το σύνολο των 155 προϊόντων από 26 κατηγορίες, τα προϊόντα αυτά µπορούν να αγοραστούν σε ένα εύρος της τάξης του 50% ανάλογα µε τις επιλογές που θα κάνει ο καταναλωτής.
ielka
Πυτζάμες: Άνεση και style μέσα στο σπίτι!
Η κούρσα των φαβορί για την κατάκτηση του Euro 2024
Πρέβεζα | Μια πόλη με νησιώτικη ατμόσφαιρα, η πριγκίπισσα του Αμβρακικού
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλιανίτη - Παξινός Ποιητής part3
Γiώργιος Βελλιανίτης Παξινός Ποιητής.......part2
Ομιλία Σπ. Κυριάκη για την επιστολική ψήφο
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλιανίτη - Παξινός Ποιητής
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλανίτη - Παξινός Ποιητής
Η Σταυροδοσια στον δήμο Πρέβεζας στο 80%
Ποιος είναι ο βασικός ιατρικός εξοπλισμός που πρέπει να έχουμε στο σπίτι και ποια τα οφέλη του
Ποιοι είναι οι τύποι ελλειπτικών και διαδρόμων γυμναστικής που μπορείτε να επιλέξετε!
Χτίσε τη γκαρνταρόμπα σου από την αρχή με διαχρονικά κομμάτια
Δημιουργία Μητρώου Μέσων Πληρωμών (POS) των επιχειρήσεων
Ποιες εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν στην αντικατάσταση της πλαστικής σακούλας;
Δώρα που μπορείς να βρεις στο βιβλιοπωλείο και θα θες να κρατήσεις για εσένα
Στο τέλος Νοεμβρίου θα παραδοθεί στην κυκλοφορία η Αμβρακία Οδός
Δώρα που μπορείς να βρεις στο βιβλιοπωλείο και θα θες να κρατήσεις για εσένα
Οι ξένες γλώσσες που αξίζει να μάθετε
Πόσο σημαντική είναι η επαγγελματική διακόσμηση του χώρου μας;