ΩΡΑ
15:07:45
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
11-2-2013
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
Εργασία



“Φρένο” στον κατήφορο...
Παροδική «αναλαμπή» για τη διαφημιστική δαπάνη ή μήπως αρχή αντίστροφης πορείας ώστε να ισορροπήσει η αγορά των ΜΜΕ;


ΠΕΛΜΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2023 🌟 Ανακάλυψε Μοναδικά σχέδια στις καλύτερες τιμές!

 





Άρχισαν αλήθεια να φαίνονται τα πρώτα σημάδια όχι ανάκαμψης αλλά τουλάχιστον ανακοπής της καθοδικής πορείας των διαφημιστικών εσόδων; Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα αποτελέσματα του πρώτου μήνα του 2013, του Γενάρη, ο οποίος δεν θεωρείται και ο καλύτερος μήνας της χρονιάς για κάτι τέτοιο. Κι αυτό διότι οι περισσότεροι κάνουν τους ανασχεδιασμούς, τις προσθαφαιρέσεις τους μετά τις γιορτές και αναλόγως αποτελεσμάτων πάνε για τα επόμενα βήματα.

 

Πάντως, αν δεν πρόκειται για μια παροδική «αναλαμπή», οι καταγραφές της Media Services δείχνουν τουλάχιστον να υπάρχει επιτέλους κάποιο… φρένο στη ραγδαία διολίσθηση της διαφημιστικής δαπάνης που την τελευταία τετραετία κυμαίνεται σχεδόν πάντα στο -30%. Και ίσως να είναι η απαρχή για να ισορροπήσει ο κλάδος των ΜΜΕ που την τελευταία τετραετία νιώθει ισχυρότατους κλυδωνισμούς.

 

Ο Ιανουάριος έκλεισε με πτώση 27,94% αλλά ειδικά σε τηλεόραση και εφημερίδες η μείωση ήταν πολύ μικρότερη. Στην τηλεόραση έφτασε το -12,84% με το συνολικό ποσόν να αγγίζει σχεδόν τα 27,5 εκατ. ευρώ, ενώ οι εφημερίδες κατέγραψαν διαφημιστικά έσοδα μειωμένα κατά 21,94%, φτάνοντας τα 12,07 εκατ. ευρώ. Όλα αυτά βέβαια προ φόρων, εκπτώσεων κ.ά., για να μη θεωρήσει κανείς ότι αυτά είναι τα καθαρά ποσά που πάνε στα Ταμεία των ΜΜΕ. Η μεγαλύτερη πτώση (κατά 45,21%) εντοπίζεται στα περιοδικά με 18,2 εκατ. ευρώ και ακολουθούν τα ραδιόφωνα (-26,54%) με 18,22 εκατ. ευρώ.

 

Τον μήνα που μας πέρασε κινήθηκαν, διαφημιστικά, συνολικά 1.637 προϊόντα εκ των οποίων 806 στα περιοδικά, 587 στη μικρή οθόνη, 364 στις εφημερίδες και 187 στα ραδιόφωνα.

 

Στην τηλεόραση η μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη εντοπίζεται στο MEGA, που άγγιξε περίπου τα 8,7 εκατ. ευρώ (ποσοστό 31,58%) ενώ ακολουθεί ο ΑΝΤ1 με 7,56 εκατ. ευρώ (27,54%) ενώ στις επόμενες δύο θέσεις ακολουθούν με μικρή διαφορά ο ALPHA με 5,36 εκατ. ευρώ (19,53%) και το STAR με 5,28 εκατ. ευρώ (19,25%). Oι υπόλοιποι καταγράφουν ποσά κάτω από ένα εκατομμύριο ευρώ με εξαίρεση τους ΣΚΑΪ TV, EXTRA CHANNEL και NICKΕLODEON TV που δεν δημοσιοποιούν στοιχεία σχετικά με τα ποσά αυτά τα οποία είναι πριν αφαιρεθούν πόροι, εκπτώσεις κ.ά.

 

Τον Γενάρη στη μικρή οθόνη μεταδόθηκαν συνολικά 66.719 σποτάκια με διάρκεια 1.415.512 δευτερόλεπτα. Τα περισσότερα σποτ (13.064) έχουν μεταδοθεί από το MEGA κι ακολουθούν ο ΣΚΑΪ (10.987) για τον οποίο δεν υπάρχουν άλλα στοιχεία και ο ΑΝΤ1 (10.730).

 anasigrotisi

|






Ροή Ειδήεων

12:10 | Life&Style
Πυτζάμες: Άνεση και style μέσα στο σπίτι!


19:30 | Αθλητικά
Η κούρσα των φαβορί για την κατάκτηση του Euro 2024


10:52 | Πρέβεζα
Πρέβεζα | Μια πόλη με νησιώτικη ατμόσφαιρα, η πριγκίπισσα του Αμβρακικού


19:30 | Ελλάδα
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλιανίτη - Παξινός Ποιητής part3


11:00 | Ελλάδα
Γiώργιος Βελλιανίτης Παξινός Ποιητής.......part2


09:41 | Πρέβεζα
Ομιλία Σπ. Κυριάκη για την επιστολική ψήφο


09:41 | Ελλάδα
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλιανίτη - Παξινός Ποιητής


09:41 | Ελλάδα
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλανίτη - Παξινός Ποιητής


09:41 | Πρέβεζα
Η Σταυροδοσια στον δήμο Πρέβεζας στο 80%


11:44 | Υγεία
Ποιος είναι ο βασικός ιατρικός εξοπλισμός που πρέπει να έχουμε στο σπίτι και ποια τα οφέλη του


18:17 | Ελλάδα
Ποιοι είναι οι τύποι ελλειπτικών και διαδρόμων γυμναστικής που μπορείτε να επιλέξετε!


17:45 | Life&Style
Χτίσε τη γκαρνταρόμπα σου από την αρχή με διαχρονικά κομμάτια


13:05 | Ελλάδα
Δημιουργία Μητρώου Μέσων Πληρωμών (POS) των επιχειρήσεων


13:01 | Ελλάδα
Ποιες εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν στην αντικατάσταση της πλαστικής σακούλας;


20:50 | Life&Style
Δώρα που μπορείς να βρεις στο βιβλιοπωλείο και θα θες να κρατήσεις για εσένα