15:07:45
11-2-2013
Εργασία
Παροδική «αναλαμπή» για τη διαφημιστική δαπάνη ή μήπως αρχή αντίστροφης πορείας ώστε να ισορροπήσει η αγορά των ΜΜΕ;
Άρχισαν αλήθεια να φαίνονται τα πρώτα σημάδια όχι ανάκαμψης αλλά τουλάχιστον ανακοπής της καθοδικής πορείας των διαφημιστικών εσόδων; Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα αποτελέσματα του πρώτου μήνα του 2013, του Γενάρη, ο οποίος δεν θεωρείται και ο καλύτερος μήνας της χρονιάς για κάτι τέτοιο. Κι αυτό διότι οι περισσότεροι κάνουν τους ανασχεδιασμούς, τις προσθαφαιρέσεις τους μετά τις γιορτές και αναλόγως αποτελεσμάτων πάνε για τα επόμενα βήματα.
Πάντως, αν δεν πρόκειται για μια παροδική «αναλαμπή», οι καταγραφές της Media Services δείχνουν τουλάχιστον να υπάρχει επιτέλους κάποιο… φρένο στη ραγδαία διολίσθηση της διαφημιστικής δαπάνης που την τελευταία τετραετία κυμαίνεται σχεδόν πάντα στο -30%. Και ίσως να είναι η απαρχή για να ισορροπήσει ο κλάδος των ΜΜΕ που την τελευταία τετραετία νιώθει ισχυρότατους κλυδωνισμούς.
Ο Ιανουάριος έκλεισε με πτώση 27,94% αλλά ειδικά σε τηλεόραση και εφημερίδες η μείωση ήταν πολύ μικρότερη. Στην τηλεόραση έφτασε το -12,84% με το συνολικό ποσόν να αγγίζει σχεδόν τα 27,5 εκατ. ευρώ, ενώ οι εφημερίδες κατέγραψαν διαφημιστικά έσοδα μειωμένα κατά 21,94%, φτάνοντας τα 12,07 εκατ. ευρώ. Όλα αυτά βέβαια προ φόρων, εκπτώσεων κ.ά., για να μη θεωρήσει κανείς ότι αυτά είναι τα καθαρά ποσά που πάνε στα Ταμεία των ΜΜΕ. Η μεγαλύτερη πτώση (κατά 45,21%) εντοπίζεται στα περιοδικά με 18,2 εκατ. ευρώ και ακολουθούν τα ραδιόφωνα (-26,54%) με 18,22 εκατ. ευρώ.
Τον μήνα που μας πέρασε κινήθηκαν, διαφημιστικά, συνολικά 1.637 προϊόντα εκ των οποίων 806 στα περιοδικά, 587 στη μικρή οθόνη, 364 στις εφημερίδες και 187 στα ραδιόφωνα.
Στην τηλεόραση η μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη εντοπίζεται στο MEGA, που άγγιξε περίπου τα 8,7 εκατ. ευρώ (ποσοστό 31,58%) ενώ ακολουθεί ο ΑΝΤ1 με 7,56 εκατ. ευρώ (27,54%) ενώ στις επόμενες δύο θέσεις ακολουθούν με μικρή διαφορά ο ALPHA με 5,36 εκατ. ευρώ (19,53%) και το STAR με 5,28 εκατ. ευρώ (19,25%). Oι υπόλοιποι καταγράφουν ποσά κάτω από ένα εκατομμύριο ευρώ με εξαίρεση τους ΣΚΑΪ TV, EXTRA CHANNEL και NICKΕLODEON TV που δεν δημοσιοποιούν στοιχεία σχετικά με τα ποσά αυτά τα οποία είναι πριν αφαιρεθούν πόροι, εκπτώσεις κ.ά.
Τον Γενάρη στη μικρή οθόνη μεταδόθηκαν συνολικά 66.719 σποτάκια με διάρκεια 1.415.512 δευτερόλεπτα. Τα περισσότερα σποτ (13.064) έχουν μεταδοθεί από το MEGA κι ακολουθούν ο ΣΚΑΪ (10.987) για τον οποίο δεν υπάρχουν άλλα στοιχεία και ο ΑΝΤ1 (10.730).
anasigrotisi
|
Πυτζάμες: Άνεση και style μέσα στο σπίτι!
Η κούρσα των φαβορί για την κατάκτηση του Euro 2024
Πρέβεζα | Μια πόλη με νησιώτικη ατμόσφαιρα, η πριγκίπισσα του Αμβρακικού
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλιανίτη - Παξινός Ποιητής part3
Γiώργιος Βελλιανίτης Παξινός Ποιητής.......part2
Ομιλία Σπ. Κυριάκη για την επιστολική ψήφο
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλιανίτη - Παξινός Ποιητής
Ποιήματα του Γεωργίου Βελλανίτη - Παξινός Ποιητής
Η Σταυροδοσια στον δήμο Πρέβεζας στο 80%
Ποιος είναι ο βασικός ιατρικός εξοπλισμός που πρέπει να έχουμε στο σπίτι και ποια τα οφέλη του
Ποιοι είναι οι τύποι ελλειπτικών και διαδρόμων γυμναστικής που μπορείτε να επιλέξετε!
Χτίσε τη γκαρνταρόμπα σου από την αρχή με διαχρονικά κομμάτια
Δημιουργία Μητρώου Μέσων Πληρωμών (POS) των επιχειρήσεων
Ποιες εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν στην αντικατάσταση της πλαστικής σακούλας;
Δώρα που μπορείς να βρεις στο βιβλιοπωλείο και θα θες να κρατήσεις για εσένα
Στο τέλος Νοεμβρίου θα παραδοθεί στην κυκλοφορία η Αμβρακία Οδός
Δώρα που μπορείς να βρεις στο βιβλιοπωλείο και θα θες να κρατήσεις για εσένα
Οι ξένες γλώσσες που αξίζει να μάθετε
Πόσο σημαντική είναι η επαγγελματική διακόσμηση του χώρου μας;